Typ tusen grader...

..kallt ute! Jag höll på frysa ihjäl från huset in i bilen och från bilen in i skolan. Var kallt som fan och trodde jag skulle dö eller nått sånt ?!  Haha, jag vet en sak och det är att jag absolut inte ska sticka ut näsan i onödan idag. Kyla är ju inget för mig . Jag hade lust att bara ta på mig en skoteroverall eller nått sånt. Kallt ute iaf och det suger för jag vill ha SOMMAR !!

Sitter på skolan och har allmänt tråkigt. Har rast och sen lektion och det suuger som fan ! Men jag orkar ju som int sitta här nå mer för har inte ett skit att skriva. Ha de .
Pussshejs <3

Jag älskar dig Freddy Cramling mest av allt <3

Kommentarer
Postat av: uges ipkod.

2009-03-05 @ 20:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0