Fy fan..

.. jag trodde fan att jag kunde lita på dig och så får jag veta detta ?! Du är ju för fan helt jävla sinnes sjuk. det ända du vill är ju att förstöra eller nå ? Du är så satans taski och bara låssas och sen får man veta ett och annat. HATAR DIG !!

Helgen har varit åt helvete men ändå som små kul. Fredag var man hos Freddys farfar på 80 års kalas och alla var fulla som fan som trevlig stämning sen skulle man på ug och så . Lördag var ju som mindre lyckad måste jag säga i början var de bra sen så kom en satans fitta och förstörde kvällen för att hon har sagt en sak som skulle bli helt oväntat så ett satans svin, bög, idiot och alllt va han nu är skulle få sig en läxa men då är de ju NÅGON som är helt sjuk i skallen.. jag blir så satans less. INGEN och då menar jag INGEN kan man ju fan litta på nå mer ! ! Förresten en sak som var bra med löördag var att det var alla hjärtans dag och jag fick 10 ROSOR av fredddy :) Han är världens bästa <3 Jag älskar dig mest av allt <3 Men nu ska jag rulla vidare.
Pusssshejs <3

Jag älskar dig Freddy Cramling mest av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0