?!

Vad fan har alla emot mig ? Allt som kommer ut ur käften på folk om mig är bara skit snack. Ni borde dö allihop!!! Och du din satans glapp käft ungee du är ju helt sjuk i skallen inte ändrar ju du dig från person till person ? Inte alls.. Och alla i min familj är helt sjuka i skallen och kan fara åt helvete. Se på dig själv någongång !! Hejs .
De där var min negativa blogg!!

Idag har man varit på skolan gjorde som inte så mkt mer än att vi satt i en soffa hela dagen och höll på dilla.. Sluta kring 1 då for man till mami och har suttit där till halv 5 kanske? Då åkte man hem med mina småå bebisar som var trötta från en prommis i bränna. Har inte så mkt mer att skriva mer än att jag ska och "träna" sen med Älski fast brukar inte bli så mkt träning för min del :) Men man kan ju alltid lådsas. Men men alla känns bättre nu då jag fick förklara allt. Skönt de !! Ha de bäääst ! Pusshejs <3 Jag älskar min prins FREDDY <3
De där var min POSSETIVA blogg :)


Mina Ögon :)

Kommentarer
Postat av: fridaa

är jag också sjuk i skallen och kan fara åt helvete ? :/

2009-02-28 @ 09:31:52
URL: http://honheterfridaa.blogg.se/
Postat av: frittah

Älskar diiiina ögon ! , love you <3

2009-02-28 @ 17:31:22
URL: http://friiitah.blogg.se/
Postat av: Linda

Sjukt fina ögon, tröttnar du nångång på dom skicka dom till mig :D

2009-03-04 @ 00:01:20
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0