-

Alla i Överkalix är ju helt sjuka i skallen . Kan ju för fan inte lita på någon mer än Frida och Freddy ! Va fan är de för folk här? Har sjukt ont i skallen och har som lite migrän så känns som jobbigt att sitta här men jag kände bara att jag MÅSTE få skriva blogg. Och jag ville bara säga till en människa att de är inte dig jag menar i bloggen och jag vill attt du ska troo på de för du är min vän och jag vill verkligen inte att du ska tro att de är du för det är de inte.  Jag har funderat på att göra en ny blogg som heter något väldigt tjorvigt så inte min nyfikna mamma kan vara och läsa. (Jag vet att du kommer läsa det här oxå. ) De ända jag ville säga med den här bloggen är att de är inte du som är en fitta.. Jag var lite arg och skrev bara fitta för att jag är så satans irriterad på allt just nu .  Mitt liv går bara snett känns de som ! Men jag har ju mina älskade änglar . Friittah och Freddy <3 Älskar er <3 Ha de hio <3

None
Jag älskar dig mest av allt Freddy Cramling , Du betyder ALLT för mig <3 Föralltid vi <3

Jag äslkar dig Freddy Cramling mest av allt har snart delat 2 år med dig och de har varit dom mest underbara 2 åren i mitt liv.. jag kommer alltid älska dig och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag <3 Om en Droppe skulle vara en kram skulle jag ge dig ett helt hav.. du är så underbar<3 Älskar dig nu och för alltid <3 Kyss prinsen min <3 1 NOVEMBER 2006
Vår kärlek kommer förvara förevigt. <3 Älskar dig <3
                    1 November 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0