INDO

I går hämta vi Indo ! Han har varit lite på högvarv, svårt att slappna av osv men annars har det gått bra.. han är i 180 fart hela tiden typ, förutom dom små stunderna han har tid att stänga ögonen och sova.. Millan har då visat vem som bestämmer och sally är typ rädd för han och skäller.. Isa har sagt ifrån oxå och hon är så liten att hon går under magen på han ! :) Men nog lär han sig vem som bestämmer.. Har varit ut med han i koppel oxå gick ju bra :) En fegis är han ute, han går baki mina fötter hela tiden ! :) haha.. Snart är de jullov och de ska jag tillbringa med han och kanske älski ? Vet inte om han jobbar.. Nu ska jag iaf göra nå kul ! :) Pussshejs <3

Freddy Cramling <3

Här är min galna Indo<3 Inte lätt att fota en hund som aldrig är still..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0