-

Har fundera på att börja skriva här lite oftare men då kom jag på att jag aldrig sitter på datorn på helgerna och på veckorna gör jag det bara ibland så jag bestämde att jag skriver då jag orkar och hinner ! :) Nu ska jag göra nå skit för att fördröja tiden ! Puss <3



Dagens frukost: Ingenting
Dagens händelse: Fick sluta för att jag var klar med allt :)
Dagens planer: Chilla som fan !! :)
Dagens vill ha: Pengar, Indo och Freddy <3
Dagens saknad: Älski
Dagens drog: Godis
Dagens tråkigaste: Lektion
Dagens finaste: Vet inte ? Älski..
Dagens önskan: Att vinna pengar och få min INDO !!
Dagens måste: göra läxa..
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: INGET !!
Dagens mat: Nå gott ?
Dagens mående: Bra
Du har på dig: Jeans, Linne & Peak tröja
Du blev glad när: När jag fick sluta :)
Du blev arg när: Vet inte ?
Du längtar efter: Älski
Dagens låt: Vet inte ?
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: mascara, kajal, ögonskugga..



Maya Andersson <3 Freddy Cramling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0