-

Helgen har varit lång ! Fredag åkte man till luleå var på hotellet ett tag sedan ut och där umgicks jag men massa folk och sen hamnade jag med linda, erik, andre och strumpan ! Dom skulle hem så jag ringde freddy som jag tillslut fick tag på då for vi till hotellet och jag somna väl typ 6 på morgon och vaknade hela tiden och sen vakna jag halv 10 för då kom frukosten upp till rummet !! Sen chilla jag som fan i sängen sen for jag och såg agillity uppvisning med elin och sebbe.. sen gick jag tillbaka till hotellet för mådde satans dåligt .. lega där ett tag, sen ut med freddy på stan och chilla som fan ! mådde dåligt.. tillbaka till hotellet efter ett tag sen skulle han till mjölkudden till david s¨å då åkte jag och emma dit med han och träffa ida! :) Först stod vi och vänta på bussen i 20 minuten sen då den väl kom så var den helt smockad så jag blev sur och ringde taxi och fick ju betala den då ! haha.. what ever ! väl hos david gick jag ida och emma till stan igen till hotellet gjorde oss klara surra fota lite bilder och så, sen ut på området.. var med ida till 3 typ då jag gick hem igen.. somna typ direkt pga dåligt med sömn dom senaste nätterna .. vakna typ 11 av telen då packa vi och så hem ! Kom hem var med freddy sen åkte jag hem och sov! Idag har jag jobbat 9 timmar.. Jobbigt som fan var de.. nu är jag trött som fan man måste vara vaken till freddy slutat jobba så jag får skriva med han ! Nu ska jag iaf rulla vidare och spela harpan ! Ha de. Pusshejs <3 Förresten millan ska paras i helgen så jag måste vara hundvakt !! Ha de..

Freddy Cramling <3

Kommentarer
Postat av: sofijans

taaack !:D

2009-08-04 @ 13:49:16
URL: http://sofijans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0