-

Hallå ! Har tyvärr inte hunni skriva så mkt efter som att jag har börja skola i pite och har inte haft tillgång till någon dator försen idag, då vi fick lösenordet till dom ! Nu har man rusa förbi tre dagar på ny skola ! Allt har gått bra utan hinder ! Jag vill hem väldigt mkt och träffa mina söta vovvar och bara hem och allmänt chilla och vara med älski ! Har fått lönen nu så jag kan ju iaf leva fett här ! Ikv är de nå aktiviteter men tror fan inte att jag orkar vara med ! Grillspett till middag hade vi, var väl så där gott :/ Annars kan man ju inte klaga på maten här.. Alla mina klasskompisar verkar okej !! Snart kan man namnen på dom oxå ! Vi verkar oxå ha helt underbara lärare! Det ända som saknas här är ju hundarna ! Nu ska jag kika runt lite på allas bloggar eftersom att jag inte har hunni kolla på ett tag ! Men ha de gött ! Förresten jag har ju fan blivit pitbo ! Haha.. Pusshejs <3

Freddy Cramling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0