Lördagen...

.. blev ju ganska lyckad ! :) Dagen började med att jag och älski vaknade här i nybyn, åkte till Grelsbyn för att äta nå god mat.. Sen myste vi lite gran och sen for vi med skotern till skotertävlingen och såg den med Rune, pj, clarre, simon & nå andra grabbar som jag inte vet vem dom var ! haha.. Var i backen ett braa tag sen for vi hem till han och då sov vi just sen fick vi veta uti Felle och dom så då vakna vi och så for vi och köpte mat på nilles sen till nybyn och åt. Efter de for vi till Simon just och var där nå tag jag och grabbarna sen for vi hem och var kring bränna med Fritta och Benny och så hämta vi upp Martin och Ronny och körde dom till hotellet ! ;) Sen for vi till simon och hämta hans bil och han då, sen for vi och hämta rune i nybyn och till svartbyn och hämta pj och så var freddy chaffis hela kvällen åt simon och dom och jag var ju då fram sätes hora som sagt ! :) haha.. sen for simon till hotellet och överallt och pj till clarre och då var de bara jag och rune och freddy i bilen ! haha.. Vi höll på kolla hur länge de tog att köra genom bränna i typ 10 :D haha.. tog 6 min och 40 sec precis :D ahah.. Vi hann vara med Empoo oxå nå tag :D sen kan man säga att vi har varit taxi åt hela ökx :D men trevligt de oxå ! :) Alla var som glada igår och såå ! Ganska härlig kväll måste jag säga :) När vi hämta upp simon och så och körde vid ica fick vi punka och då fick killarna byta till ett sommar däck :D haha.. stod bara och kolla och frös, fast jag lös lite med lampan då och då :) Kvällen slutade kring 3 på natten då de var dött kring bränna och alla hade börja smälla av ! Min kväll var ganska lyckad och jag hade trevling med alla grabbar ! haha.. jag och grabbarna ! Förresten, vi blåste upp till lansån oxå och grabbarna prata med en viss person och så ! Orkar inte nämna nå namn blir bara massa tjorv då  ! Jag hade då kul med alla iaf ! Men idag är jag lite trött men ska ut och gå så de löser sig nog ! :) Ha de .
Pusshejs <3

Jag älskar Freddy Cramling mest av allt <3  Han är de bästa som hänt mig ! Kommer alltid älska han ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror ni var i fel telefon och lasta iväg nå sms oxå? :) haha!

2009-04-05 @ 23:24:47
URL: http://beawern.blogg.se/
Postat av: Mayaa

Haha, Jo fan var ju freddy som höll på dumma sig :) haha, simon glömde ju telen hela tiden i bilen ! :)

2009-04-06 @ 09:27:00
URL: http://mayaaandersson.blogg.se/
Postat av: jennifer

vet du vad håll käften .. ni var ju så satans rädd era töntar hahahah :) och ni hade inte ens med saken att göra .. SÅ TYYYYYSSSSTTT

2009-05-01 @ 16:59:33
Postat av: Mayaa

Jag var inte äns in i huset såå mig kan du ju inte gnälla på !!

2009-05-02 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0