En evig väntan...

... och länktan efter min prins som är segare än någon annan, men jag älskar han för de.. Har väntat på han nu sen kl 8på morgon ?! Något jobbigt att bara vänta att klockan ska ticka iväg så han kommer någon gång ! Halv 7 ringer han till mig och säger:

Maya: Hallå?
Freddy: Jaaaa
Maya: Och du vill? ( En aning dryg)
Freddy: Vad gör du ?
Maya: Nå sitter och kollar i en skolkatalog och väntar på dig ! Vars är du?
Freddy: Nå i rondellen snart hemma !
Maya: okej va som ska du ?
Freddy: Nå hem och duscha och äta.
Maya: Okej men ring efter du gjort de !

( 1 timme efter ringer jag upp han ! )

Maya: jaa är du på väg hit ?
Freddy: Nej jag ska gåå i duschen typ nuu!
Maya: okej, har du ätit?
Freddy: Nej hur snabb tror du att jag är ?
Maya: Jaha men gör de nu då och kom sen !
Freddy: Okej jag gör de ringer sen !
Maya: okej !


Nu kanske alla fattar hur irriterad man kan blii ! Jag hade lust att slå ihjäl han eller nå ! Helt seeg och skit ! Men nu e han på väg för en gångs skull för vi skulle bada bastu hos han nu ! Måste hämta nåå kläder ! Ha de . Pusssshejs <3

Måste säga att jag älskar freddy fast han e så satans seeg ! Kysss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0