Jaduu...

Vilekt fucking liiv ja har är typ hos mammi 24/7 helt trååkigt.. men men min hund tar ja knappt heller hand omk är typ i grelsbyn varje dag.. men men sitter och väntar på freddy iaf som är på skolan eller på väg hem hoppas jag? Aja hade som luust att skriva låångt men jag har ju som intnåå att skriiva om .. har varit på fittskolan idag och fittlärarna är ju fittdumma i fitt huvve.. fan va fitt de blev där då.. jag hatar alla dooom !!  men men snart utväckligtssamtal :/ fan va pirrit att få veta bajz betygen.. men men nu ska jag rulla för har ju som int nå att skriiva:d hhahaha.,., men men vii hörs nåå.. just ja de var ju de jag sku sääga att jag har typ sluut gratis sms såå om jag int svarar är de för att jag sparar :d ahhaha.., Aja fyller år på 10 dagar :D huhu :) men men ni får höra av er nå efter som att jja har lite sms .:D hahha.. Pussheejs <3
0730413077 :)


Freddy Cramling älskar dig mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0