Hallå !!

sitter på skolan är så satans sur sen i helgen.. satan va dum i skallen man är !! Du borde DÖÖÖ !! Hojja.. men men alla spelar typ pingis fast ja orkar int .. men men idag sista timmen har man iaf bad och de ska blir sköönt oms fan attt bada.. men men frida ja sku ju gfan ha kommit med dig så hade kjag kunna spööa den där satta skiiten.. fan att jag ångrar att jag stanna hos ronny och emelie.. men men de var ju som de var i helgen iaf lite urspårat.. Freddy spydde typ hela kvällen och ronny och emelie bråka adam frida hänbde de ju lite grejer mellan och så alla.. typ men men fan va som jobbigt de var men ändå som kul.. Aja var ju lite problem före man börja ha kul men sen så gick de ju ganska bra  iaf :d ahhaha.. Aja men men jag vet fan int va jag ska gööra och jag vet fan int hur jag ska orka vara på skolan hela dagen jävligt jobbit kommer de ju blii har haft 2 lektioner och har fan hållt på avlida.. men m,en nu ska jag rulla vidare och gööra nåå skit :) Huhu.. Pusssheejs <3

Älskar Freddy Cramling mest <3

2008/2009 lista:
[  ] Förlova mig
[  ] Åka till London
[  ] Skolavslutning
[  ] Välja gymnasie
[  ] Flytta
[  ] Köpa ny hund
[  ] Ta valpar på Millan
[  ] Göra hål i läppen
[  ] Klippa mig
[  ] Fara till nå oväntat ställe med Ella Etty och Ebbe :)
[  ] Fara bada med Ella Etty och Ebbe.
[  ] Komma in på nå ställe där de är 18års gräns :)
[  ] Spööa nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0