MEN VAAA???

Va händer ?!? Fattar ingenting.. idag har man loda på på nilles jobbigt som fan har värk och allt är allmänt åt helvetes !! Men men för min del är de bara att toffla toffla och åter toffla .. har ingee liiv och verkar int kunna skaffa ett heller har ju som kämpa.. Men men jag och Frida är int ledig en hel dag tsm känns tungt därför kommer ja int ha ett piss att göra och de känns åt helvete !! ! Men men nu looodar man på dataaan och de suuger som faaaan !! Aooouwww orkar int ha sommarlov nå mer.. sen när ja har jobba ihop lite pengar vill säga om ungefär 2 veckor blir de att köpa sig en systemkamera ! :) Satan i gatan va man ska foooota !!! :) (: Men men min millan e så duktig har haft henne lös när ja for ner till älven där alla grabbar var och så :) Som sköönt att ha en lydig hund ! :) Men lydigare ska hon bli !! :) Men men för var ja helt negativ och nu vart ja helt possetiv.. men känner mig jävligt degig och som griinig !! Men men vill ha kul som fan men int bara med KILLAR ?!?! Alltid bara jag och killar för " alla " mina tjejkompisar är ju med varandra.. Aja skit samma snart börjar man gymnasiet och då ska man kanske (?) flytta långt bort ?! skulle vara förbannat sköönt att slippa den här skit hålan fast då är de ju de att då kanske int älsk kommer med mig ? Men men får hoppas på de bästa ! :) Men de här sista året på skolan kommer ja måste vara helt jävla själv !! Hur fan ska ja klara mig utan någon i ett helt år ? Känner mig förbannat nere nu så de är int sant !! VILL INT PÅ SKOLAN NÅ MEEEER !!! Speciellt int när 9orna har sluuta för de var dom ända jag som var med !! Ojoj !!! Satan kommer skjuta Alla fittor på skolan !! Kommer fan int orka.... Och skiit betyg kommer ja ha och allt skiit !!! VA FAN SKA DE BLI AV MIG ? ? Ja fy fan !! Simons tjej Friida har kommit upp idag hon verkar jävligt snäll och såå ! :) Rikigt sööt tjej ! (: Tkr synd om henne kommer till oss och första måltiden är vi 9 st som äter ! :) Haha.. ja fy fan !  Jång blogg som tusan idag men har som mkt att sääga.. ska fan fara ta mig nå gott ska äta upp freddys bilar för att han är och SUUPER !!!! Aja nu ska ja sluuta skriva !! just de ska bara säga att ja har fått mitt bankomatkort med motiv på ! :) På min sööta millan ! :D Skit wsnyggt ! :) Men nu ska ja fa ! :) Pusssss <3


Den som int läser är fan sjuk i skallen !! hio !!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men inte måste du toffla :P de är ju bara du kommer och är med oss. Du måste väl inte vara med han hela tiden? Nog vettja han klarar sig ;) hahah Puss

2008-07-05 @ 10:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0