Julbord

Hej!

Jag är på skolan och har ätit julbord, det var jävligt varmt! :D
Och ganska jobbigt, lärarna har varit helt sura idag fast inte på mig då hahaha.
Jag fick G på mitt no prov helt bäst eller vad? :) Förresten Icy tower rockar fett ! :D
Joo tillbaks till julbordet alla småkids var helt hyper på godiset å de, å lärarna fick då damp som vanligt..
Nu ska jag erkänna en sak det är inte maya som skriver.. det är två av hennes hemliga beundrare men vi har såklart hennes tillåtelse!!  Vi kände att de kunde vi inte hålla hemligt, för er kära bloggläsare.
Men iaf, resten av dan blir väl ganska chill..
Vi ska typ julpyssla å sånt skit, då sitter man ju mest å glor de är ju ganska skönt de också.
Å förresten är de garn skitit på vår skola , men ja bryr mig inte egentligen, har ju lov snart så :)
Jag vill bara passa på att säga till alla er om 6 dar är de jul ! :D
Jag (maya) gillar inte julen, men lov är väl kul.
Nu kommer de övrig information jag har ett blått linne på mig, har ett vitt sånt också men inte på mig nu.
Men nu till lite mer seriös information: vi ska få julklappar av skolan, om nu det var seriös information :S

Tack och Hej till alla er kära läsare

hopps vi hörs eller nått sånt :)

// maya (hemliga beundrare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0